Мануйлівський
НВК представляє веб-квест на тему:
Мета навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів про
електричний струм, закон Ома для ділянки кола, види з’єднань провідників;
активізувати пізнавальні можливості учнів; продовжувати знаходити
потрібну інформацію в мережі
Інтернет.
Мета розвивальна: розвивати креативне мислення, інтелектуальну
компетентність, кмітливість, уміння правильно орієнтуватись в нестандартній
ситуації;
Мета виховна: виховувати вимогливість до самого себе,
комунікабельність та відповідальність.
Тип веб-квесту: змагання між командами.
Вивчаючи у 8 класі тему « Електричні явища. Електричний
струм», на яку відводиться 30 годин навчального матеріалу, з яких І частина —
19 годин, а ІІ частина — 11 годин я зрозуміла, що тема дуже складна для
сприйняття і програмовий матеріал засвоюється учнями неоднаково, що в
подальшому може вплинути на результативність
навчання.
Щоб допомогти учням краще
засвоїти програмовий матеріал
треба підходити до проблеми творчо. Потрібно придумати нестандартний вихід із ситуації, внести
іскорку новизни. Тому мені спало на думку провести веб-квест. Сучасних дітей
приваблює все нетипове і нове, стимулює в них креативне мислення і допомагає в
повній мірі розкривати творчий потенціал.
На початку березня я поділилася своєю ідеєю з учнями 8
класу і ми вирішили що проведемо
веб-квест на тему: « О, цей надзвичайний електричний струм!»
Клас було поділено на дві команди та вибрано капітанів —
Зелюнка Станіслава і Кашурко Ельвіру.
Кожен учень мав індивідуальне доручення. Працюючи та
успішно виконуючи власне завдання, кожен учасник веб-квесту приносив бали для
своєї команди. Діти активно виконували
всю роботу: шукали інформацію в
Інтернеті , створювали презентації, виготовляли назви станцій, а також готували
навчальний проект на тему: «Вплив електричного струму на живі організми». Працюючи
над своїми завданнями, діти збагачували свої знання про електричний струм,
закон Ома, послідовне та паралельне з’єднання провідників, електричне поле та
електризацію, ще раз повторили
теоретичний матеріал з цієї теми та тем вивчених раніше.
Підготовка до веб-квесту здружила дітей, вони відчували
відповідальність, перед своєю командою та насамперед перед самими собою. Учні
пригадали як знаходити потрібний сайт в
мережі Інтернет та як робити посилання.
Учням дуже сподобалося
приймати участь у веб-квесті і вони
виявили бажання частіше займатися таким видом роботи. Кожен розумів що не
повинен підвести свою команду. Кращі знання з фізики показали дівчата, але все
рівно перемогла дружба. Ми всі отримали масу позитивних емоцій, та дізналися ще
більше цікавого про електричний струм.
На мою думку, такий вид роботи є дуже корисним для учнів,
так як має ряд переваг:
·
стимулює
інтелектуальну діяльність
·
допомагає творчо вирішувати проблеми
·
розвиває креативне
мислення
·
допомагає дітям краще
працювати в команді та розвиває їх комунікабельність
·
виконання
індивідуальних завдань дає кожному
учаснику відчуття важливості і
значущості
·
допомагає поглянути
на програмовий матеріал під іншим кутом, тім самим викликаючи до нього ще
більшу цікавість
Крім цього учні готуючись до квесту, мобілізують свої
знання не тільки з фізики а й з інших предметів, наприклад з історії та
інформатики.
Працюючи з дітьми нового покоління, вчитель також повинен
іти в ногу з часом, постійно бути в пошуку нових ідей та знаходити нестандартні
рішення проблем. На уроках потрібно максимально застосовувати нові концепції
подання навчального матеріалу та впроваджувати використання новітніх
технологій. Цього вимагають учні, цього вимагає час, цього вимагає реальність!
Бажаю всім нових звершень та ідей! Дякую за увагу! До
нових зустрічей!
Комментариев нет:
Отправить комментарий